Naar de hoofdinhoud

Klantfacturen corrigeren

Wijzig een factuur die al naar bol is geüpload.

Lars Hurkmans avatar
Geschreven door Lars Hurkmans
Meer dan 2 maanden geleden bijgewerkt

Het kan voorkomen dat je een fout hebt gemaakt in een factuur die al naar bol is geüpload. Gelukkig kun je facturen in MarktMentor corrigeren en opnieuw versturen.

In dit artikel leggen we uit hoe je facturen kunt corrigeren.

Instructies

Stap 1: Ga naar "Mijn bestellingen"

Ga in het MarktMentor menu naar "Winkel beheren" en klik vervolgens op "Mijn bestellingen".

Stap 2: Open het tabblad "Verzonden"

Klik op het tabblad "Verzonden" om je verzonden bestellingen te bekijken.

Stap 3: Corrigeer de factuur

  1. Zoek de bestelling met de factuur die je wilt corrigeren.

  2. Klik op de paarse knop "Bekijk factuur".

  3. Klik op de knop "Wijzig" om de factuur aan te passen.

  4. Breng de gewenste wijzigingen aan in de factuur.

  5. Klik op "Opslaan" om de wijzigingen op te slaan.

Stap 4: Verstuur de gecorrigeerde factuur opnieuw

Nadat je de factuur hebt gecorrigeerd, kun je deze opnieuw versturen naar bol.

Gerelateerde artikelen:

Was dit een antwoord op uw vraag?