Naar de hoofdinhoud
Verzendkosten wijzigen per bestelling

Leer hoe je de verzendkosten voor een specifieke bestelling kunt wijzigen in MarktMentor.

Lars Hurkmans avatar
Geschreven door Lars Hurkmans
Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

Soms kan het nodig zijn om de verzendkosten van een specifieke bestelling aan te passen. Bijvoorbeeld, als er een fout is gemaakt bij het instellen van de standaard verzendkosten of als er sprake is van een uitzonderlijke situatie. MarktMentor biedt je de mogelijkheid om de verzendkosten per bestelling te wijzigen.

Hoe wijzig je de verzendkosten van een bestelling?

  1. Ga naar "Mijn bestellingen" en selecteer de bestelling waarvan je de verzendkosten wilt wijzigen.

  2. Ga naar het tabblad Verzonden

  3. Zoek de bestelling op waarvan je de kosten wilt aanpassen. Zoeken kan op basis van:

    • Bestelnummer

    • Klantnaam

    • Klantadres

    • Datum

    • Plaats

    • Product

  4. Klik op de knop "Bestelling wijzigen" en vervolgens op "Bestelkosten aanpassen".

  5. Er verschijnt een pop-up waarin je de aangepaste verzendkosten kunt ingeven.

  6. Voer de juiste kosten in en klik op "Opslaan".

Waarom zou je verzendkosten per bestelling willen wijzigen?

  • Correctie van fouten: Als er een fout is gemaakt bij het instellen van de standaard verzendkosten, kun je dit corrigeren voor specifieke bestellingen.

  • Uitzonderlijke situaties: In sommige gevallen kan er sprake zijn van een uitzonderlijke situatie die afwijkt van de standaard verzendprocedure. In deze gevallen kun je de verzendkosten aanpassen aan de situatie.

Was dit een antwoord op uw vraag?