Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesAccount & GebruikersWinkels
Wanneer heb je extra winkels nodig?
Wanneer heb je extra winkels nodig?

Ontdek of je extra winkels nodig hebt in MarktMentor en hoe je ze kunt gebruiken om je bol verkopen te optimaliseren.

Lars Hurkmans avatar
Geschreven door Lars Hurkmans
Meer dan een week geleden bijgewerkt

MarktMentor biedt de mogelijkheid om extra winkels toe te voegen aan je account. Maar wanneer heb je deze functionaliteit nu echt nodig? In dit artikel leggen we uit in welke situaties extra winkels in MarktMentor van pas komen.

Wanneer heb je extra winkels nodig?

  • Meerdere bol winkels: Als je meerdere bol winkels beheert, is het toevoegen van extra winkels in MarktMentor essentieel. Zo krijg je een compleet overzicht van al je verkopen, winst en vindbaarheid, en kun je efficiënter werken.

  • Winkel specifieke analyses en beheer: Wil je per winkel gedetailleerde analyses uitvoeren en specifieke instellingen beheren? Dan zijn extra winkels onmisbaar. Denk bijvoorbeeld aan:

    • Het uploaden van facturen per winkel.

    • Het versturen van e-mails vanuit verschillende winkels.

    • Het analyseren van de winst per winkel.

    • Het optimaliseren van de vindbaarheid van producten per winkel.

Wanneer heb je geen extra winkels nodig?

  • Eén bol winkel: Als je slechts één bol winkel beheert, heb je geen extra winkels nodig in MarktMentor.

  • Alleen product research: Gebruik je MarktMentor voornamelijk voor product research en heb je geen behoefte aan winkel specifieke analyses en beheer? Dan zijn extra winkels niet noodzakelijk.

  • Chrome Extensie: Als je gebruik wilt maken van de Chrome extensie heb je geen extra winkel nodig.

Was dit een antwoord op uw vraag?