Wil je teamleden of medewerkers toegang geven tot je MarktMentor account? In dit artikel leggen we uit hoe je extra stoelen kunt toevoegen en gebruikers kunt uitnodigen voor je winkels.
Extra stoelen toevoegen:
Log in op je MarktMentor account.
Klik rechtsboven op je accountnaam.
Selecteer "Upgrade abonnement".
Ga naar het onderdeel "Extra stoelen" en geef het gewenste aantal extra stoelen op.
Klik op "Update abonnement" om het aantal extra stoelen aan je account toe te voegen. Let op: Door de update te accepteren worden mogelijk direct kosten in rekening gebracht.
Gebruikers uitnodigen:
Ga naar de accountinstellingen.
Klik op het tandwielicoontje (naast kolom status) van de winkel waaraan je een extra gebruiker wilt toevoegen.
Klik op "Ga naar teaminstellingen".
Klik op "Gebruiker uitnodigen".
Vul het e-mailadres van de nieuwe gebruiker in en klik op "Voeg toe" om een uitnodiging te versturen.
Let op: Er wordt een uitnodigingsmail verstuurd naar de nieuwe gebruiker. Zodra deze de uitnodiging accepteert, is de gebruiker succesvol aan de winkel toegevoegd.