Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesWinstgevendheid & verkoopprestaties analyserenFAQ
Beperkingen van winstgevendheid in MarktMentor
Beperkingen van winstgevendheid in MarktMentor

Leer wat op dit moment nog niet wordt meegenomen in de winstgevendheidsberekeningen van MarktMentor.

Lars Hurkmans avatar
Geschreven door Lars Hurkmans
Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

MarktMentor is een krachtige tool die je helpt om inzicht te krijgen in de winstgevendheid van je producten op bol. Het is belangrijk om te weten dat MarktMentor zich continu ontwikkelt en dat er constant nieuwe functionaliteiten worden toegevoegd. Op dit moment zijn er echter nog enkele beperkingen in de winstgevendheidsberekeningen.

Welke kosten neemt MarktMentor mee?

MarktMentor berekent de winst op basis van de volgende kosten:

Welke kosten neemt MarktMentor niet mee?

Alle andere kosten neemt MarktMentor nu niet mee en zijn ook niet mogelijk om in te geven. Denk hierbij aan:

  • Overheadkosten (zoals personeelskosten, kosten voor tooling, gebruik van agency, etc.)

  • Opslagkosten

Dit betekent dat de winstcijfers die je in MarktMentor ziet dus vooral betrekking hebben op de kosten die gelinkt zijn aan bol.com, en niet de kosten van algemene bedrijfsprocessen.

Was dit een antwoord op uw vraag?