Als je e-mailcampagnes niet meer zichtbaar zijn in MarktMentor, kan dit te maken hebben met de API-koppeling tussen MarktMentor en je bol-account.
De API (Application Programming Interface) is een verbinding die het mogelijk maakt om gegevens uit te wisselen tussen MarktMentor en bol. Als deze koppeling verbroken is, kunnen je e-mailcampagnes niet meer worden geladen.
Oplossing
Controleer de koppeling:
Ga naar "Koppel bol-winkel" in het MarktMentor menu.
Controleer of je bol-winkel nog steeds gekoppeld is aan MarktMentor.
Koppel opnieuw (indien nodig):
Als de koppeling verbroken is, klik dan op "Log in op bol-winkel" en volg de stappen om je bol-account opnieuw te koppelen aan MarktMentor.
Nadat je de API-koppeling hebt gecontroleerd of opnieuw hebt ingesteld, zouden je e-mailcampagnes weer zichtbaar moeten zijn in MarktMentor.
Problemen met laden
Als je e-mailcampagnes nog steeds niet zichtbaar zijn, kan het zijn dat er een probleem is met het laden van de campagnes. Probeer in dat geval de pagina te vernieuwen of MarktMentor opnieuw te starten.