Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesWinkel instellenWinkel koppelenVerlopen winkelkoppeling
Wat zijn de gevolgen wanneer mijn winkelkoppeling is verlopen?
Wat zijn de gevolgen wanneer mijn winkelkoppeling is verlopen?

Leer wat de gevolgen zijn van een verlopen winkelkoppeling in MarktMentor.

Lars Hurkmans avatar
Geschreven door Lars Hurkmans
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Een verlopen winkelkoppeling kan leiden tot verschillende problemen met je MarktMentor account.

Gevolgen:

  • Data-ophaling stopt: MarktMentor kan geen data meer ophalen van je bol account, waardoor je geen actuele informatie meer ontvangt over je verkopen, rankings, advertenties en andere belangrijke metrics.

  • E-mailcampagnes stopgezet: Je automatische e-mailcampagnes worden stopgezet, omdat MarktMentor geen data meer heeft om de campagnes op te baseren.

  • Gaten in je data: De periode waarin je winkelkoppeling verlopen is, wordt niet gecorrigeerd in je data. Dit kan leiden tot gaten in je data en een onvolledig overzicht van je prestaties.

  • Automatische facturen worden niet meer geüpload: MarktMentor kan geen facturen meer ophalen van je bol account, waardoor je deze handmatig moet downloaden en importeren.

Hoe los ik dit op?

  • Koppel je winkel opnieuw: Volg de stappen in het artikel "bol-winkel koppelen" om je winkel opnieuw te koppelen aan MarktMentor.

  • Controleer je instellingen:

    • E-mailcampagnes: Controleer of je automatische e-mailcampagnes nog aan staan. Als dit niet het geval is, zet deze dan weer aan.

    • Facturen: Controleer of het automatisch uploaden van facturen nog aan staat. Als dit niet het geval is, zet deze dan weer aan.

Belangrijk:

  • Wij kunnen de niet-geuploade facturen, niet-verzonden e-mails en gaten in de data die zijn ontstaan door een verlopen winkelkoppeling, mogelijk niet herstellen.

  • Het is je eigen verantwoordelijkheid om in de gaten te houden of je winkel is gekoppeld en wanneer de koppeling verloopt.

Was dit een antwoord op uw vraag?