Naar de hoofdinhoud
Verzonden bestellingen

Leer hoe je verzonden bestellingen kunt beheren en volgen in Mijn Bestellingen.

Lars Hurkmans avatar
Geschreven door Lars Hurkmans
Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

Verzonden bestellingen zijn bestellingen die al verzonden zijn naar de klant. In Mijn Bestellingen kun je deze bestellingen vinden en beheren, en inzicht krijgen in de verzendgegevens en eventuele retouren.

Waar vind ik verzonden bestellingen?

  1. Ga naar Mijn Bestellingen in MarktMentor.

  2. Klik op het tabblad "Verzonden". Hier vind je een overzicht van alle bestellingen die verzonden zijn.

Informatie over verzonden bestellingen:

In het overzicht van verzonden bestellingen vind je de volgende informatie:

  • Bestelnummer

  • Klantnaam

  • Besteldatum

  • Totaalbedrag

  • Verzendmethode

  • Fulfillment type

  • Marge

  • Aantal stuks

  • Verzenddatum

Acties voor verzonden bestellingen:

  • Details bekijken: Klik op een bestelling om gedetailleerde informatie te bekijken van de klant, verzending of email-campagne.

  • Track & Trace code: Bekijk de Track & Trace code van de bestelling om de zending te volgen.

  • Emails annuleren: Annuleer eventuele geplande emails voor de bestelling.

  • Factuur bekijken: Bekijk de factuur van de bestelling.

  • Kosten aanpassen: Wijzig de kosten van de bestelling.

Was dit een antwoord op uw vraag?