Naar de hoofdinhoud
Geannuleerde bestellingen

Leer hoe je geannuleerde bestellingen kunt beheren en inzien in Mijn Bestellingen.

Lars Hurkmans avatar
Geschreven door Lars Hurkmans
Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

Geannuleerde bestellingen zijn bestellingen die, om welke reden dan ook, niet zijn doorgegaan. Dit kan zowel door de klant als door jou als verkoper geïnitieerd zijn. In Mijn Bestellingen kun je deze bestellingen terugvinden en inzien.

Waar vind ik geannuleerde bestellingen?

  1. Ga naar Mijn Bestellingen in MarktMentor.

  2. Klik op het tabblad "Geannuleerd". Hier vind je een overzicht van alle bestellingen die geannuleerd zijn.

Informatie over geannuleerde bestellingen:

In het overzicht van geannuleerde bestellingen vind je de volgende informatie:

  • Bestelnummer

  • Klantnaam

  • Besteldatum

  • Totaalbedrag

  • Verzendmethode

  • Fulfillment type

  • Marge

  • Aantal stuks

Was dit een antwoord op uw vraag?